Veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen van producten in onze online store is eenvoudig:

Stap 1: Plaats product(en) in de winkelmandje

Stap 2: Controleer uw winkelmandje en ga door naar afrekenen

Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of voordat u gaat bestellen

Stap 4: Kies de juiste verzendmethode

Stap 5: Kies uw betaalmethode

Via de mail wordt u op de hoogte gehouden van uw bestelling.

Wenst u andere producten, zoals stoffering, af te nemen die niet in onze online store te vinden zijn? Neem dan contact met ons op.

Is uw order in de online store lager dan € 2000,00 dan rekenen wij € 85,00 exclusief BTW aan verzendkosten. Daarboven leveren wij gratis.

Plaatst u direct een bestelling bij ons en buiten de webshop om, dan gelden afhankelijk van het product en de order mogelijk andere verzendkosten of voorwaarden. Wij informeren u daarover uiteraard bij het uitbrengen van onze offerte.

Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers. Zij kunnen u informeren over de mogelijkheden.

Let u wel op dat er mogelijk kosten in rekening gebracht kunnen worden afhankelijk van de status van uw bestelling. U leest hierover onder andere mee in de algemene voorwaarden.

Wij maken in onze webshop gebruik van verschillende betaalmogelijkheden. U vindt een opsomming onderaan deze pagina.

U kunt bij ons tevens op factuur bestellen, echter verzoeken wij nieuwe klanten om de eerste 3 bestellingen vooraf te voldoen waarna wij de mogelijkheid tot bestellen op rekening voor u zullen activeren.

Wenst u gebruik te maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat u ingelogd bent, alleen dan kunt u gebruik maken van een kortingscode.

In het bestellingsproces kunt u de kortingscode toepassen door onder het blok met betaalmogelijkheden, op de betaling pagina, te klikken op "Kortingscode gebruiken".